fredag 28 mars 2014

Shopping åt barnen

Den här veckan var det långhelg igen för jag var föräldraledig och maken arbetsbefriad. Den enda egentliga planen för helgen var BabyBarnmässan. Det blev det första vi gjorde idag. Jag har varit där under 5-6 år och mässorna har bara blivit mindre och mindre och mer enformiga så det här var nog sista året för mig. Jag hittade lite och handla trots att sexåringen tydligen har för mycket rumpa för de flesta byxorna och det var byxor hon behövde.

Efter mässan blev det mathandling, men först smet jag och yngsta dottern in på Lindex och hon såg en tröja hon ville ha och såklart fick hon den.
 Bamsetröja från Lindex och ödletröja från Kameleont  i storlek 92.

Byxor från Novastar, trosor och byxor från Kameleont, allt i storlek 122-130.

Totalt sett kostade shoppingturen barnen 29 poäng, även om det kan vara mindre då de flesta av Kameleonts tyger är ekologiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar