tisdag 4 mars 2014

Sew for a change, februari

Februari gick bra, det är alltid lättare om man har allt tyg man behöver till vad man vill sy redan och dessutom inte behöver så många nya kläder

Jag lyckades med februaris utrensnings utmaning utan större problem. En hel bil med saker åkte till 2nd hand och ca tre flyttkartonger åkte hem till olika vänner. Jag har fortfarande lite saker kvar, bebissakerna vi förvarar för svägerskans räkning och tygblöjor som jag inte har fått sålt alla än. Ni kan se här, http://detgarsomtaget.blogspot.se/2014/02/februaris-utmaning-utrensning.html, hur mycket det var vi rensade ut.

Jag köpte två saker till mig och inga till barnen under månaden. Koftan behövde jag då det är rätt kallt på kontoret och jag bara har en yllekofta. Underkjolen kunde jag inte låta bli och den ska användas i min sommarswap.


Mina poäng: 
Ingående: 75
Intjänade: 10
Använda: 9
Summa: 76

Barnens poäng:
Ingående: 150
Intjänade: 10
Använda: 0
Summa: 160

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar