söndag 26 maj 2019

Brewers Beer Bar på Tredje långgatan

Vi hade besök av kollegor från ett par av våra andra kontor och det blir det självklart afterwork. Jag planerade och valet föll på Brewers Beer Bar för det är roligare än en vanlig pub men inte allt för fancy.


Jag valde Kockens Val som var med sparris och getost, den var mycket god med Sour Cream and Onion är fortfarande min favorit och blev snabbt nästan alla andras favorit med.


Medan vi fortsatte sitta och prata satsade jag på en drink, en Tijuana Lady. En mycket god och lättdrucken drink som snabbt gjorde mig salongsberusad.


Till efterrätt blev det chokladmousse med öl och hasselnötsglass till mig. Lite mäktig choklad för mig med glassen var jättegod.

Jag kommer definitivt ta hit folk på afterwork igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar