söndag 24 oktober 2021

Puta Madre

Puta madre är en mysig restaurang som man främst går till för deras goda drinkar men de har även god mat om än i lite små portioner.


Jag började med en smaskig och lättdrucket Los para ti.


Till varmrätt valde jag Filete de res con salsa macha (Sotad ryggbiff, salsa macha, picklade druvor, sötpotatis, benmärg.)


För att inte bli allt för berusad valde jag en alkoholfri drink med bla ananas. Den var riktigt smaskig, minst lika god som en med alkohol.

Det är lite udda med pinnglass som efterrätt på en restaurang men jordgubbar med kondenserad mjölk var en riktigt god glass och det var inga problem att få den utan mynta.

Som avslutning valde jag silk stocking och den var verkligen som en andra efterrätt.

Jag återkommer gärna hit igen och testar fler av deras intressanta drinkar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar