lördag 25 oktober 2014

Bondens marknad i Haga

För ett par veckor sen så stack jag iväg på bondens marknad i Haga och passade på att handla på FRAM på vägen tillbaka.

Det är jätteroligt och gott att köpa grönsaker på det här sättet. Men det fanns inte bara grönsaker utan även lite andra saker.


Isa fick välja vilken ost vi skulle köpa, hon gillade alla olika sorter som fanns, även getostarna.

Lite smaskigt ekologiskt fika till mellanmål och sen lite lördagsgodis. Ekorrens godisar var verkligen goda och hade en bra konsistens, det är inte så vanligt bland de ekologiska.



 Lite roliga frön, läsk, neutral olja, flytande galltvål, vaniljpulver och annorlunda pasta.

Oktober månads utmaning i sew for a change var hygien så jag köpte lite på FRAM. Schampot, balsamet och hudkrämen är jag nöjd med men deon får jag utslag av dessutom tyckte jag den var bökig att använda så jag behöver hitta en annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar